måndag 5 december 2011

dryyyg dag*

idag har vart dryyyygt;P
brum och jag har vart hemma för hon var lite varm och kass i magen igår
men idag har jag då inte märkt mycket av de där
vilde!!
och bråkig till max och trotsig gaaah bli tokig!!

lagat mat har vi i vart fall;)
vi har gjort biffstroganoff
och sallad för jag var så himla sugen på de!!


och så har svärmor hälsat på
och den som säger att det inte går och dammsuga med en unge på höften har FEL!!
kunde inte lyfta höger armen sen men panikstädar man så panikstädar man;)

2 kommentarer:

Sockertussen sa...

Vad jobbigt med armen =/

Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt unikt smycke =)
Kom gärna förbi och var med i tävlingen ;)

http://sockertussen.blogspot.com/2011/12/tavling.html

Kram
/Nellie

Unknown sa...

Man brukar lösa det mesta, man blir väldigt kreaktiv som mama :)