fredag 2 december 2011

söndriga bilar&ickeshopping*

idag har vi hängt med tilde och milla i karlskrona
vi var där strax över 2 timmar men med två vilddjur hant vi bara med åhlens och maxi haha
det räckte dock;)

blev ingen juldress till moi i vart fall;(
blev en julklapp till brum och lite smink på hm till mig
tappade liksom lusten redan från början
fick ett samtal från julie-
hon undrade om jag hade krockat
nää det hade jag ju inte
hon pustade ut..
hon hade sett en sån bil vi har med likadana solskydd hämtas av bärgare vid rydenskan..
och jag frågade vilken bil..
en röd liten;(
så jag fick lägga på och ringa daniel och jaa..det var vår bil..
det positiva-han hade inte krockat
det negativa-halva bilen hade gått sönder och det hade lossnat grejer och det var kaos
tur i oturen-hade det hänt på e22 hade han vart död:S
gåshud upp över öronen!!!
tack gode gud för att han inte kör på stora vägar till jobbet
negativt2-den e halvförsäkrad;(

tappade liksom suget nånstans där..

kidsen hade sug för snacks dock
jag hade äppelbitar,clementin,knäckebröd och puffar med mig
och milla handlade päron och mer till de
och ja, de klämde allt utom alla knäckebröden
men det höll de hyfsat lugna;)

käk på max på vägen hem=)

Inga kommentarer: