söndag 11 december 2011

förvirrad stackars själ*

hur länge kan man skylla på amningshuvud egentligen?

idag när vi skulle ner till stan och byta en tröja
 parkerade vi i stan och jag plockat ut vagnen
och började leta en lång stund efter bilnycklarna
innan jag insåg att bilen var igång...
uuundra var nycklarna var;P

i höstas glömde jag bilnycklarna-

på taket på bilen på parkeringen..
en hel dag..i karlskrona..tryggt;P


och sen när vi kom tillbaka och jag skulle packa in vagnen i bilen igen
och plockade ur väskor och påsar och grejer
hittade jag påsen med tröjan jag skulle byta..

förvirrad or what..
men som milla säger-
jag ammade ju faktiskt väldigt länge;)


2 kommentarer:

Madde - Julkalender sa...

Kul att du är med och tävlar hos mig. :)

Lycka till.

Kramar Madde.

Sockertussen sa...

Hallå!
Kom in till mig ska du få se en grej ;)

Ps. imorgon startar en tävling i samarbete med OBH Nordica där du kan vinna en köksassistent, Missa den inte!!