torsdag 15 december 2011

sömnproblem*

jag blir tokig
känner mig så frånvarande här men just nu hinner jag inte
jag hinner INGENTING
min dotter vägra sova
hon sover inte på kvällen,hon sover inte på natten
hon vägra sova i sin säng som hon så fint gjort länge
hon vill inte ha lampan släckt utan gråter och skriker släcka släcka fast hon menar ju tända;(
så de senaste kvällarna har jag fått gå och lägga mig med henne i vår säng och så har vi fått ligga där tills hon somnar helt enkelt;(
läsa tusen böcker, sjunga tusen sånger;(
heeela kvällen går liksom åt då..ingenting blir gjort..
och det är frustrerande och aldrig veta hur kvällen/natten ska bli
att inte veta om man får sova,om man hinner göra ditt o datt..
well well..
vi har vart bortskämda helt enkelt;(
de e väl en period/fas..

Inga kommentarer: