fredag 2 december 2011

lunchsnack*

ja tanken är ju att vi ska pallra oss till karlskrona strax
dessvärre går det i slow motion
brum börjar nog bli trött och gör sitt bästa för att riva hus och hem
och passar på och försöka trycka sönder tvn när hon ändå håller på
(jag FATTAR INTE varför min sambo envisas med och önska sig ett väggställ till tvn i julklapp istället för och köpa ett själv)

idag har jag faktiskt haft lite sovmorgon även om jag knappast kan säga att den var så lugn
man borde ha en övervåning och sova på
när daniel har sovmorgon är det ingen som springer in o ut ur rummet och vråla: maaaamma!!!
maaamma såååver!!maaaamma maaamma maaaaaaaaaamma!!
och liknande;P

men jag fick en puss nyss!!
en smällkyss tom så allt e förlåtet;)

och så har jag drömt om sommar inatt
och havet
och solnedgångar
såå vackert var det..
åhh sommar...

1 kommentar:

milla sa...

det hjälper inte me en övervåning...jag lovar!!!