tisdag 20 december 2011

nostalgi*

åhh vad jag älskar den här bilden
det är förmodligen en av- om inte den första bilden på mig och daniel
innan ofelia, när det bara var vi
den lååånga perioden haha
vi hängde mycket på gökalv då,och bara mös och det känns som det alltid var sommar och varmt
det kan ju bero på att det var sommar i 3 månader och sen var jag på smällen haha;)
det känns som så länge sen nu
vilken tur att det blev som det blev=D

och jag tyckte jag var tjock DÅ ;P
vad skulle jag inte göra för o se ut så nu liksom;P

har en känsla av att daniel känner likadant hahahaha

och denna....
om det andra var början på en era e detta slutet på en annan
jag skulle inte vilja mista den för allt i världen
vilka underbara äventyr
vilken underbar tid-
var det inte bara sommar alltid förr??
det är det enda jag kan minnas i vart fall;)