söndag 11 december 2011

klagosång*

idag har vi först tagit det lugnt
och sen tvingade vi in mamma/momo till stan och handla lite
brum och jag och lillebror ska ju på kalas imån och det vore ju bra och ha en present med sig;)
kände dock för första gången av hur det var att var kund på stora pojk avd på lindex
och det kändes inte så bra;(
allt som var fint var slut och alldeles för mycket fest..
där borde de lägga krutet nu-älskar de andra avdelningarnas kläder ju!!
jag som vart så mycket på barn, man ser liksom inte allt innan man går där som kund, det är helt klart..
kappahl var minst lika dåliga om inte värre så det är nog ett genomgående problem..
hittade en sak till slut i vart fall-på Lindex-och jag blev nöjd;)

sen blev det öb o sen hem till mamma/momo och käka

och puff badade!!
momon matade henne med brysselkål
och hon mumsade glatt
ja ni förstår nog hur resten av kvällen såg ut;P
jag fick köra hem och hämta fler blöjor haha
tur vi bor så nära=D

nu sover hon och jag ska strax slå in lite julklappar
och så måååste jag plocka lite här, jäkla röra;P

1 kommentar:

Madde - Julkalender sa...

Nu är vinnaren dragen till lucka 5.
Kika in och titta om du är den lyckliga vinnaren.
Vinnaren har bara ett dygn på sig att höra av sig annars dras en ny vinnare.
Passa även på att kolla in dom övriga luckorna om du inte redan är med i dom. :)
Glöm inte Miss Dee tävlingen också som är en extra jultävling.

Kram Madde.