fredag 9 december 2011

bortblåsta i sölvesborg*

idag var det julklappshandling med daniel som gällde
brum fick vara hemma med farmor
daniel tvingade med mig till sölvesborg först
han ville till sweden rock butiken
det blåste total orkan där;(
vi höll på och blåsa bort och inte hittade vi affären heller
trots att daniel googlade
men fråga om vägen-nä de fick vi absoluuuut inte göra;P
jäkla män!!
vi gick gata upp och gata ner och rände runt överallt;P
massa barnklädesaffärer fanns det-synd att brum inte behöver nått;P
vi fick ge upp till slut-jag kände att om jag inte få fråga om väggen vill jag inte heller få öroninflammation;P
det blev bara lite smått till brum i leksaksaffären;)

blev en snabbtripp till karlshamn istället
där blåste de mindre men de regnade
hittade två julklappar till mig och en till mams i vart fall!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns den någon mer Sweden Rock Shop än den som legat i Norje, vid den där resturangen, där Sweden Rock är??? Kram Lisette.

Unknown sa...

japp den e flyttad in i "centrum" av sölvesborg nu-ska vara lite större o bättre ha ja fattat de som men eftersom vi inte hittade den trots karta haha så vet ja inte;)