onsdag 20 juli 2011

bästa stund*



"dagens daniel"

jag berättar att jag hört en komiker säga att för oss småbarnsföräldrar är att gå på toa utan barn som att gå på spa. (jag sitter på toa med både man och barn hängandes över mig;P)
han skrattar och säger:
-ahh, vet du vad som är min bästa stund på hela dagen, när det är vinter och kallt och sent på kvällen och man tassar ner i källaren och brum sover och du håller på med vad du nu håller på med och man sätter sig på toan därnere med en tidning och golvvärmen under fötterna! det är min bästa stund!
hahaha;P
han är för rolig ibland!

jag vet faktiskt inte när min bästa stund e..
kanske när jag ligger i soffan eller sängen med brum sovande brevid mig
och hennes bakhuvud är vänt mot mig så jag kan känna lukten av hennes lilla bebis hår som kittlar mig lite
brumlelukt är min favvo lukt;)
mm, de e mysigt;))

Inga kommentarer: