torsdag 7 juli 2011

bebismys*

gaah vilken underbar liten sessa milla&jonas har fått!!

och vilken underbar storasyster tilde är då;))

ikväll har vi hälsat på familjen moilanen;))
och myst med bebis
och brum har lekt i poolen..och blivit dygnsur..och voltat på en petflaska och skrapat sig under hela ögat och fått ett stort blåmärke i pannan..men hon är ju inte vild eller såå;P för det var ju inte så att hon trillade typ tre gånger till sen..nää,,inte brum inte-hon e ju såååå lugn;P


elli som underberket heter var såå mysig
det är en sån bebis man tänker sig-
som ligger i vagnen och är snäll och som ligger i famnen och är snäll..
visst att hon skriker till ibland och är lessen och vill äta och så men det gör ju alla bebisar och vi kunde sitta och prata utan bekymmer och det är verkligen mer än vad man kunde säga om min lilla brum;P
jag förväntade mig ju och kunna gå ut o gå med vagnen och sånt innan jag fick henne, att kunna sitta still i två minuter eller kunna gå på toa utan liv..tjii fick jag, hon låg ju inte ens i bbvagnen i två minuter..det började inte ens bra;P
men nä, millis, jag är inte hos er alltid så jag vet inte hur hon är annars;)
fiiin e hon i vart fall!!!

tilde och brum kramas lite

till brums stora missnöje haha;)

1 kommentar:

millis sa...

Det e mums sötlökar det:)