onsdag 6 juli 2011

lindabengtzing,sallader&brumlesaknad_*

jahopp
another day at work
glömde ju berätta för er igår att Linda Bengtzing var inne och handlade av mig;)
en skjorta som hon faktiskt hade på sig på bilden i blt idag bla;)
lite jag mötte lassie här;)
idag har jag reat,galjat basic flick,servat kunder i kassan,plockat upp kläder från golven i provrummen och utrett varför färdtjänst aldrig kom till gunnel? trots att hon beställt och ringt henne en taxi efter typ 30 minuters telefonkö-allt detta utan ett tack ens..
en vanlig dag på jobbet alltså;)
lindex=service;)

mina matincidenter borde vi inte ens gå in på-
sist jag beställde min favvosallad upprepade jag bara 3?!!? gånger att jag absolut inte ville ha några räkor utan tonfisk..
my bad-jag borde sagt det en fjärde för jag trippade tillbax till jobbet med tonfisk OCH räkor..
idag poängterade jag hur fel det blev sist och att alla kan göra fel men att jag absolut inte ville ha räkor utan bara tonfisk..
och trippade tillbaks till jobbet..med en sallad utan räkor OCH tonfisk..
men idag gick jag tillbaks-släng på lite tonfisk ba typ;)
tur för de att jag ÄLSKAR den salladen;)

idag har jag haft en sakna brumis dag..
jag har bara velat snuffa lite på henne mellan kunderna liksom
men hon var ju vaken nu halva kvällen så jag har haft go tid och snuffa;)
promenix till mamma;)
och nää hon har abslouuuuut inte kletat chokladglass över hela vagnen så att det rosa antagit en mer gråbrun nyans som ingen orkat tvätta bort..
fräscht!!

lite häng i mamma/mormors soffa=)

Inga kommentarer: