fredag 1 juli 2011

jobb,springtjej och garderober*

hallå!!
tyst här idag-
jag har jobbat hela dagen och helt enkelt inte haft tid;)
spenderar ju tid med brum när jag kom hem med såklart
ni bli prio tre;)
lite mer folk på jobbet idag-det märks att vädret inte är lika lockande
dock e de ju såå kvavt..håller på och svettas ihjäl;(

brum har vart i brunnsparken med sin pappa
fick en bild på detta vid lunchtid;)
annars går hon kanon mycket idag=D
började massa igår och idag är det fullt ös på henne!!
såå duktig!!

och så gillade jag den kommetaren:
-golvet är ingen förlängning av garderoben..
om ni visste hur det såg ut i mitt sovrum hade ni yrkat på motsatsen;)
jag håller inte alls med den där josefin;)
det gör nog däremot daniel-
men jag försökte städa upp idag när jag kom hem men brum bara klättrade i högarna och busade och rev ut det igen och det är ju inte mitt fel;)'
Golvet ÄR en för förlängning av garderoben!!!

Inga kommentarer: