lördag 9 juli 2011

thai&tosia*

idag efter jobbet mötte min sambo upp mig så vi kunde gå och käka min efterlängtade thaimat
har tjatat om det länge nuu;P
brum fick åka till mormor så vi kunde vara själva för en gångs skull
andra gången sen hon kom-de e inte ofta vill jag lova;P
så här social var han dessitom;P

maten var sååå god-
bästa nånsin!!
brukar ju vara lite olika det där men idag var det bara sååå gott!!

och räkchips som jag avgudar;)

sen en runda på tosia
sämsta nånsin
hälften av stånden var ju borta och det var nada med folk och ingen musik och allmänt kasst;(
synd;P
blev inte mycket handlat men får ta en snabbis på söndag
köpa foppisar till brum, och tröjor!!

daniel fick sina jäkla chokladmunkar i vart fall;P

hem vid 9-
då var jag lagom mör och sliten
och saknade brum=)

Inga kommentarer: