söndag 10 juli 2011

bröllop!!!!

igår den 9 juli 2011 gifte sig min underbara mia med sin magnus
de var helt sinnessjukt fina och talen de höll till varandra var såå fina
jag grät bara jag såg dem haha
jag som aldrig gråter annars:O





ringbyte och kyssen*

moi*

vackraste*

grillbuffe på åsavallen*
brum var med på kvällen
i nya klänningen med;)

givetvis knatade hon runt massa;)

och mös lite hos cilla

mias kalascoola bröllopsskor!!

bästa trion*

första presenten-en minikanon

från mias bror med fru

bella med sin vackra tårta hon gjort

kanonskjutning*


tårtdags*


 
gudmorsmys

nytillskottet viggo var med!!!!

min bröllopsgåva-
ett fruktträd som de ska plantera i sin trädgård och som kommer att växa i takt med deras kärlek, lika stort och starkt <3


bröllopsvalsen

såå fina!!






Inga kommentarer: