söndag 24 juli 2011

dagens äventyr*

idag har vi vart på äventyr-
först ville daniel prångt på loppisen i ronneby så vi drog dit tidigt
dessvärre var det fullt på parkeringen och jag var allmänt ointresserad och ville göra nått annat så vi drog vidare
först till shell och åt frukost i stormen haha
och sen loppisen i mio lokalen där
och sen åkte vi till kosta outlet
de hade flera väggar med underbara tshirtsar och jag blev alldeles till mig
tills jag tittade bland de och insåg att
det fanns nada i min storlek;((
blev bara en rolling stones klänning för 200:-
har inget foto på den nu så få väl visa den en annan dag med de där skorna jag lovade och visa haha;)

brum tyckte inte det var så kul alls;P

men i lekhörnan på övervåningen blev lyckan total;)
genigaliskt och ha de mitt bland barnkläderna- I loove it!!!
för det blev ju såklart lite barnkläder, fast inte så mycket som jag hoppats på..
fanns nästan inget i brums storlek;(


ta tre betala för två på alla polarn kjolar och shorts
sen kostade de bara 50 spänn stycket så det var helt sinnessjukt bra=))
blev såklart tre;)

underbar polarn tunika=))

och ännu en underbar polarn tunika- fast den e mer turkos i verkligheten än på bilden;P
hon kommer bli sååå fin=))


på vägen hem letade vi bensinmack haha
reserven började lysa och så missade vi första och letade som gnu i emmaboda efter en som de skyltade om men som tydligen var borttagen för de var bara asfalt där
till slut-med mig asgarvandes i framsätet och en sockerrasande, arg och hungrig tjurandes daniel körandes hittade vi en i utkanten av emmaboda efter att ha synat hela centrum från topp till tå;)
runes-daniel tyckte de lät suspekt men jag försäkrade om att jag sett den innan;)

så blev nån skogsväg till tingsryd hemåt
och så stannade vi där och skulle käka
daniel körde in bland körförbuds skyltar, öltält och karuseller;P
försök inte stoppa en sockerrasande daniel;)

Inga kommentarer: