söndag 24 juli 2011

östersjö*

först jobb till 3 igår och sen östersjöfestivalen i goda vänners lag;)

daniel k och jag väntar på kerstin och daniel n på cubus

jag hade ju namnsdag tydligen så lyckades tigga till mig nya solbrillor här-
hittade ÄNTLIGEN ett par som satt bra:O

bilderna e ju inte topppskick direkt min mobilkamera e ju ingen höjdare men ändå;)
tjejgänget utan brum

pojkgänget utan gabriel

daniel tvingade brum och ha hörlurarna-
det gick ju inte ens bra i en minut;P

vi väntar på att kerstin o filippa ska åka parisehjulet

kerstin var rädd men filippa var tuff

dessvärre ändrades det däruppe och de fick stanna karusellen och släppa av de haha;)
filippa ville flyga ner;)

daniels stora lycka i livet-
chokladmuffins!

männen prövade styrkan

såå barnsliga;P

jag fick nästan en nalle, den trillade precis vid hål fan!!gaaah!!!!!
jag var såååå arg;(

filippa och kerstin hoppade loss i hoppborgen;)
kerstin hade defintivt roligast
brum ville med;(

jag hade ont i ryggen och var astrött efter jobbet
så vi åkte hem innan de andra;)
jag och brum somnade direkt i vår säng så inatt har vi alla legat och trängts där;)

idag bli det nya äventyr!!



1 kommentar:

Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar [i väntan på irish twins] sa...

Hej! Jodå jag har fått mailet men fick svarsmail av dom i fredags om att dom ville ha din fullständiga adress för de skickar ett "gåvokort" till dig. Så du kanske kan maila den på familjenpettersson@hotmail.se?