måndag 4 juli 2011

monday talk*

hallå!!
måndag och egentligen skulle jag vart ledig men jag ska jobba för en sjukling;)
det gör absolut ingenting för vädret e kasst,jag tycker de e skönt och komma iväg lite och jag behöver pengar för och finansiera mina nätköp haha skojar*

börjar 1 så de e ju lugnt=)
haft nån snubbe här som sprutat mot getingar och möss
vi har fullt på vinden;(
skönt och bli av med getingarna i vart fall,såå läskigt med brum nu ju;(
och mössen springer fram och tillbaka på vinden så det låter som att de e små barn som leker och springer över golvet-jätte trevligt på kvällen och natten NOT!

brum går hela tiden nu
även om hon gärna slänger sig på golvet och kryper så fort det ska gå fort;)
igår provade hon med skor och det redde hon inte riktigt ut så de få hon öva mer på;)

en bild som har absolut nada och göra med inlägget
men som e fin ändå;)

Inga kommentarer: