måndag 18 juli 2011

work talk*

my god va trött jag e idag
skulle helst bara vara hemma med lillsnorpa och mysa
men nopp, jag e på jobbet och egentligen har jag det väldigt kul idag-
jag gör bord på Lilla barn och bebis och det är något av det kuligaste jag vet;)
vi har fått in helt underbara saker,
måste visa er sen men det får bli senare när jag är hemma och kan fixa med det=)

brum & daniel skulle på studentparty nu i eftermiddag
och dra på trisse så blev det fint väder tills dess
trodde jag aldrig så som det regnade innan;P

milla med familj var inne och förgyllde dagen liten innan;)
sötaste mosterbarnen i världen, helt klart;)

imån är jag ledig och då bli det nån form av utflykt har jag bestämt
vi få se vart bara;)
spritter i shoppingsnerverna som vanligt;P
ikea,kosta outlet och växjö ligger högt på listan;D

nopp ner och fortsätta nu-lunchen e över;))

2 kommentarer:

Lisette sa...

Skönt att mitt jobb är i trygga händer!!! =)

bitskemma sa...

ah de blev så jäkla bra;) och såå kul var det=) antar att jag missar o göra babybordet eftersom ja e ledig imån men de va ju typ ingavaror ändå;P