fredag 15 juli 2011

vår sak på sak dag*

idag har vi haft fullt upp
jag jobbade till två
sen handlade-letade billiga stövlar till brum typ överallt
vill inte handla ett par för flera hundra o så växer hon ur de innan hösten;(
de på jobbet e dessutom fel färg..
hmm få se hur jag gör;P
hojta om ni har ett par haha;)
sen var vi hos daniels mormor och fikade
och sen hem och käka och då ringde de här två filurerna och var i blekinge och ville hälsa på

vårt hus var totalt upponervänt men de fick såklart komma ändå;)

daniel k kom en sväng och hämtade skräckisar till kerstin
jag har ju inga bra s hon fick ta vad som fanns
tror att daniel sitter och beklagar sig nu halva natten;)
det hade min daniel gjort;P

sen somnade brum vid halv 8 o de va bra tyckte jag..
mindre bra att hon vaknade vid halv nio igen
lessen och ont i tanden som e på väg ut
ipren i saft och mammamys var det enda som hjälpte
hon blev hysterisk när jag gick ur rummet;(
pigg som en mört efter iprenen;P
hon somnade nu för typ en kvart sen..strax efter tolv..
sover hon inte lääänge imån vet jag inte vad jag gör haha;P

Inga kommentarer: