söndag 3 juli 2011

hallå där allla underbara*

hallå ja!!
hade fullt upp igår så ni fick klara er utan mig;) med tanke på statestiken ser det ut som ni lyckats bra;) och det var ju trots allt lördag- då har alla fullt upp;)
jobbade först till 3 och skulle vara på kalas vid två-det gick ju inte riktigt ihop sig men vi kom sent och stannade till sist istället;) tror att värdparet var aniiingen trötta då och vi var aniiingen hungriga så det passade bra=)
så blev de bilresa till metropolen hoby-alltså jag älskar hoby!! jag skulle lätt kunna bo där och nej jag e för en gångs skull inte ironisk;) daniel är såklart av en annan mening, men han vill ju helst bo på ronnebytorg om han får bestämma;P
viiilken tur att han inte får det;)
well well.. grillning och spel hos sandra och micke!! kanon mysigt och trevligt och brum kutade runt mer än någonsin-såå kalas duktig!!
alltså jag ÄLSKAR och spela spel!! varför gör vi inte det oftare? och vi har inte ens några spel mer än extremt tråkiga fotbollsspel-
3!! dessutom;(
ahh det var en kanonkväll och även om jag klagade på värmen var det rätt lovely på kvällen/natten och fortfarande trippa runt barfota i linne och shorts och inte frysa det minsta;D
1 åkte vi hem men somna kunde vi inte
korsord och diskussioner till sent
så jag e mör idag;)

funderar på Loppis men behöver städa
min förlängning av garderoben exempelvis;P
och resten av huset för den delen
deet är liksom inte så jättemysigt och fastna i klossar och gubbar och snubbla över gåvagnar och badkläder och jobbscheman?!? vart man än går..
vi få väl se
en sak e säker i vart fall
och det är att ni ska få lite bilder från gårdagen så fort jag orkar ladda in och rensa!!

love ya

Inga kommentarer: