måndag 7 november 2011

1½ för guds skull*

alltså jag kan vara världens sämsta morsa;O
brum fyller ju 1½ idag och jag har liksom missat det liite;S
inte en tanke på dt och då har jag tom frågat vad de är för datum idag..
vilken mor jag e-stackars brum
de e tur hon inte är riktigt som hon ska vara-
när jag kom på det nyss och vrålade:
-men herre gud förlåt hjärtat Grattis!!
så tittade hon på mig,lutade sig lätt bakåt och sa:
-tack tack!!
underbara unge*
underverket för 1½ år sen
alldeles nybakad

stoltaste mamman ever!!

ett halv år senare

alltså ett år sen då;)

och ett år gammal 
och nu är hpn en stor tjej
ingen bebis längre:O

nyss firade hon med att vråla maat och kasta sig ner baklänges från soffan
slå i huvudet i dataladdarn och grät en skvätt
oc så har vi sovit till strax efter sju hon och jag så jag förväntar mig att vi ska fortsätta fira nån timme eller två till..
alfons blir nog glad-ha blev precis borstad i håret och kastad från en hög höjd och sen borstad igen..hmm..
de blir en låång kväll men det förtjänar jag nog som den hemska mamman jag e haha

1 kommentar:

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Kul att du är med och tävlar om presentkortet i min blogg! Lycka till!! :)