torsdag 10 november 2011

studiebesök,pussasönder&milladyrkan*

det gick bra på studiebesöket
så jag förutsätter att från och med måndag så pluggar jag!!!
spännande spännande!!
efteråt hämtade jag brum och så åkte vi hem till millis
mitt stackars barn tror ju att de tillhör familjen så hon saknar ju milla när vi inte ses på-e de 2 dar nu haha-
hon sprang ut från dagis och vrålade miiijlla när hon såg hennes bil
sen när vi gått en bit och precis skulle svänga runt hörnan såg hon tilde o milla komma gående
och hon vände på en femöring och sprang tillbax och vrålade miijllla miiijlla och klappade händerna och gjorde hoppsansteg haha
hon e skadad;P
miiia-du e petad från tronen;)

på bilden ovan har brum pussat sönder bebisen till den gräns att hon gråter
ja, hon kan knäcka vem som helst
för MIN del hade hon fått knäcka mig med pussar anytime;)

ikväll ha vi myst-
lr jaa, brum har typ bara tjurat;P
vet inte om de e efter sprutan lr bara gnäll;)
men nu sover hon i vilket fall-och jag ska fixa bröllopsutstyrseln;)

4 kommentarer:

cammie sa...

Nu är tävlingen om ett valfritt tryck ifrån 2myror avslutad. Ta en titt och se om du vann.

http://tuschaa.blogg.se/2011/november/vinnaren-2myror.html

Ta gärna en titt på min startsida, massa tävlingar uppe just nu.

millis sa...

jaa vad ska jag säga..e ju nr one=)

Elina sa...

Hihi, så söta bilder :-)

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Vad är det du ska plugga? :)