onsdag 23 november 2011

elvisp hår?*

ok...
brums efterlängtade dagiskort kom häromdan..
och jag e såå missnöjd;(
fasiken me!!

tänker inte visa de enskilda kortet än för jag förmodar att vi trots allt ska ge bort det i julklapp men egentligen är det inte värt de;(

 hon hade ju ett rivmärke på kinden men det var jag ju medveten om
det jag dessvärre INTE var medveten om var
 att någon hade kört en elvisp i hennes hår precis innan och inte plattat till det:O
nämen ärligt, det ser verkligen ut som det-utan minsta överdrift;(
jag har försökt återskapa frisyren men det är tom omöjligt:O

rivmärke och elvisp hår tillsammans ser liksom lite ut som efter ett slagsmål
och nog för att hon e vild men kanske inte såå vild;(




på gruppbilden har nån vart smart och platta till håret på henne dock..
hmm...


Inga kommentarer: