måndag 14 november 2011

utveckling*

alltså idag e jag så trött tt jag orkar inte stå upp;P
brum e bättre i vart fall så imorgon bli det dagis och skola
fick inte tag i nån som visste nått idag så jag fick prata in på telefonsvararen och skicka ett medelande
hoppas hon ser/hör nått av de:S
rörigt de där..

men som sagt-hon e bättre idag
hon håller på och driva mig till tokig genom sitt tryckande
tryckande på tvn,tryckande på dvdn,stereon, förstärkaren,dosor och telefonen för o inte tala om min kamera
och så repar hon sönder varenda skiva vi har här hemma eftersom det tydligen e såå kul och plocka i o ur dem ur fodralet
Viiiikken tur jag får vara hemma heeela dan med henne;P

men däremot har hon överraskat mig massa idag
hon började sjunga blinka lilla stjärna för mig här innan
och det har jag inte hört förut
vi sjunger inte ens den här hemma speciellt ofta så de måste hon lärt sig på dagis
och så har hon sagt allas namn i nalle puh och i musse helt klockrent-
hon har kunnat säga dem länge men inte med så klar röst som nyss
jaa, dee e mycket som händer i de lilla huvudet anta jag;)

Inga kommentarer: