torsdag 17 november 2011

modig*

nu e de skola skola skola som gäller
och guess what..
IM LOVING IT!!
jag känner mig så vetgirig
jag VILL för första gången sen typ hela livet verkligen lära mig!!
det är intressant,begripligt,logiskt,spännande,viktigt!!
och jag tyckte det var så rörigt,oseriöst,konstigt,kaosartar från början-
men jag har insett att det är just det som gör det så extremt bra
jag har ingen press,ingen panik,ingen stress
jag lär mig-i min takt och det jag vill och behöver
fy f'n va bra det här är!!!

och all den nya energin som jag uppfyllts med
ett helt annat tålamod, en helt annan ork
ett nytt självförtroende
jag KAN VILL SKA!!!
innan var jag trött men kunde inte sova
nu e jag såå pigg alert upprymd att jag fortfarande inte kan sova haha
brum har en gladare mamma-som orkarmer-som vill mer!!
åhhh va ja känner mig lättad
så rädd jag var för det här och så blev det så bra
modig..jag känner mig modig!!

3 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Nu presenteras vinnaren av en Playmobil i min blogg!
Blev du den lyckliga vinnaren?! =)

Nilma sa...

Vad skönt att ha den känslan :D

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Sv Jag har faktiskt ingen aning... en del av mig säger att det kan vara en flicka... men på sistone har det lutat mer åt pojk ändå... Men det blir vad det blir :D Två veckor kvar nu ;)