tisdag 8 november 2011

märkligt-*

vi få nog snart beslagta den där polisbilen;))


idag var brum världens tröttaste dagistjej
men inga tårar bara glad och busig
och jag skulle på tantträff men jag var bara helt slut efter nattens magproblem;(
så det blev till att sova istället
och nu tänkte jag sola hur ja nu ska hinna det;P

och efter 3!!! samtal till akassan de senaste 5 dagarna har jag FINALLY fått prata med typ rätt person
(inte min handläggare men nån som kunde maila min handläggare i vart fall)
så jag hoppas att det löser sig nu!!
liite märkligt var det allt när jag ringde-
jag var nr 12 i kön och det tog typ 40 minuter och få prata med nån men under tiden blev jag ju 11, 9, 7, 6,3,2,1 och 2!!! igen..hmm, märkligt vill jag lova


1 kommentar:

Madde sa...

Vad roligt att du är med och tävlar hos mig.
Lycka till.
kram Madde.