lördag 12 november 2011

emma&figges bröllop*

 hallu!!
här har det vart lite frånvaro
och det bero lite på att vi var på bröllop igår
och lite på att brum e lite små krasslig idag;(
men här kommer i vart fall de lilla av bröllopsbilderna som de blev:D

daniel säger att jag ser ut som ett murmeldjur på den här bilden?!?!
och jag som ville lägga in den för att de var en bild på moi där jag för en gångs skull var sminkad och fixad i håret;P

finklädda!!
våra underbara dejter;)

gos*

dåliga kamerabilder från kyrkan eftersom jag hör o häpna inte tog me kameran dit:O

damdamdadam..

brud&brudgum

min fina plats*

puss på stolen och supervackra brudnäbben*


efterrätt!!!

killarna höll tal;)

och daniel fick sjunga Heavens on fire med brudgum o barndomsvänner;)

blue lagoon och grasshopper
inte testat nån innan men grasshopper var som att dricka en kaka-
yummi!!!!
alla tände ett ljus som vandrade fram till paret

dans till acdc*
tuffa grabbar dricker mjölk;)

snart dags för hemgång

bara lite dans först;)

och pussar

och poser;)

strax efter 2 var vi hemma=)
superduper trevlig kväll
med supertrevliga människor!!!

Inga kommentarer: