söndag 20 november 2011

kvällsdepp*

hmm..
ibland undrar jag lite när det är nog..
när jag ska säga ifrån-för det är ju jag som måste göra det,
ingen annan kan ju göra det åt mig..
ibland kan jag liksom känna att jag måste sluta vara så snäll och inte vara alla så mycket till lags att jag tappar mig själv
och när är det liksom nog med självförnedring..
just nu känner jag att det på flera planer är ett stort problem..
samtidigt som allting tyvärr inte står i min makt-
ibland bestämmer folk över än vare sig man vill eller inte
och man måste rätta sig pga bla överlevnad..

usch de e svårt det där
då är det tur att jag har en sån klok mamma
och underbar dotter och sambo
för e de nått han kan så e de att peppa;)

1 kommentar:

milla sa...

stå på dig vännen..det kommer man längst på..måste ta hand om dig själv i första hand..
mee lav u!!