söndag 20 november 2011

mysande*

lookalikes haha

idag har majs vart här!!!
yippi!!
mys mys mys=))
men nån spark fick jag dock inte;)

sen var vi ute i stugan en snabbis;)
farfar&evy, tommy&krister var nämligen där också;)


sen hem och käka onyttig mat och mysa
såå trött e jag ikväll;(

brum sov middag så sent tyvärr så det var svårt och få henne och somna ikväll
men nu vid strax över 8 somnade hon utan problem så det går knappast och klaga=)

detta linsskydd!!!!om hon kunde låta bli och pilla;)

2 kommentarer:

Madde sa...

Nu är vinnaren dragen.
Titta in för att se om du är den lyckliga vinnaren.
Kan även avslöja att väldigt snart kommer det upp ännu en grym tävling hos mig så håll utkik.
Missa inte heller min Julkalender som jag ska ha hela December. :)

Kram Madde.
http://vhdbrud.blogg.se

milla sa...

åhh va fin hon va..vad e det för liten dress?? den ha då jag inte sett innan..pussa <3