tisdag 1 november 2011

nya planer*

idag har jag vart på möte på ams
och ja, det klarnade upp en del
jag har nog nya planer=)
men det får vara hemligt än så länge=)
hoppas hoppas de bli bra!

sen blev det en runda på stan med flickorna moilanen
det är ju HALVA REAPRISET på Lindex
så passa passa på!!
jag inhandlade en fleecetröja till brum för 49-,
har givetvis ingen bild nu men det dyker nog upp;)
sen följde brudarna med hem
och jag hämtade min lilla brum som var på dagis
och vi käkade lunch/middag här hemma;)

stackars elli bollas runt*

mina favorit brudar-hela bunten;))

sen när de åkte hem vid 4 var brum tröttare än nånsin
hon bara satt och tittade på film och snuttade och var helt lugn
vid kvart i sju somnade hon som en stock i mitt knä efter välling och mys
min trötta lilla ompa loompa:)