måndag 7 november 2011

karlshamnsmys*

idag har vi busat med millis&brudarna
förstvar vi och kikade på nytillskottet Doris
hon var hur söt som helst
dessvärre--jag tål inte doris;(
jag nös och nös och det kliade i munnen;(
jäklars*
brum pussade typ sönder elli som vanligt och så försökte hon mata henne med puffar;P
elli såg inte direkt ut och misstycka men nej, milla hon åt ingen jag hade stenkoll;)

karlshamnstripp och fixa bröllopspresenten

brum utsatte mig för en Operation find alfons!! situation
snacka om att de e skräcken
jag synade h&m från topp till tå efter honom innan jag slutligen hittade honom under ett reaställ;)
puh*

lyxmidda på vägen hem
ja de ha blivit mycket skräp på sistonde;(

daniel hade vart stolt som en tupp om han vart med för
dra på trisse så handlade shopoholicen INGENTING!!!
inte en endaste liten pryl;)
duktig shopoholic;P

Inga kommentarer: