måndag 14 november 2011

du fattas mig*

ibland spelar det ingen roll
hur ofta man träffas,pratar..
och ibland spelar det ingen roll om man känt varandra länge
10 år,5 år, 2 år..
ibland blir det liksom bara rätt ändå
det spelar ingen roll hur arg jag blir ibland
att du är så dålig på och höra av dig,träffas,ta dig tid
för jag blir så arg ibland när jag tänker på det-eller kanske mest lessen
allt det där blir liksom som bortblåst
för det finns ingen annan
som vet det du vet,som delat det vi delat,som känner det jag känner som du
ingen som jag kan berätta mina allra innersta tanker för utan att dömas utom du
trots att vi sällan träffas,pratar..
trots att vi bara känt varann en femtedel av mitt liv
du är en femtedel av mig..

i fredags när jag letade fram min bodylotion summer edition
saknade jag dig och sommar
när jag plattade mitt hår tänkte jag på dig
timmarna senare hände en sak jag så gärna ville berätta för dig..
och ikväll..
ikväll fattas du mig

Inga kommentarer: