söndag 6 november 2011

positivt tänkande*

nu ska jag försöka o va positiv-
för ja jag vann i goodiebag tävlingen och fick rangordna min önskelista
men eftersom nätet låg nere så blev det givetvis så att jag var sist och höra av mig
och givetvis fick den bagen som var sist på min lista
men NOOOO nu få vi va positiva anyway
för allt detta vann jag=)
1. DarthVader dräkt för hunden. Sponsor: Kalaspinglan. Värde 149 kr


2. Valfri Guardian Bunny. Sponsor: Decoliie. Värde 129 kr

3. Uppläggningsfat "Nostalgi". Sponsor: Adele Krokbecks. Värde 85 kr

4. La Ninja "Frosted Heart" halsband. Sponsor: ADD9. Värde 169 kr

5. Face Moisturizer. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 149 kr

6. Birdie Flasköppnare. Sponsor: HilmaHome. Värde 99 kr

7. Fm sändare till Iphone. Sponsor: Importgrossisten. Värde 98 kr

8. BodySplash. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 159 kr

9. Mjuka handbojor av plysch. Sponsor: Vuxenshoppen.Värde 75 kr

10. 15 mintes face mask. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 129 kr

11. Nature´s Gate Balsam. Sponsor: VedaLila. Värde 85 kr

12. Doftljus. Sponsor: Goddesign. Värde 35 kr

13. Body Lotion Fresh Crush. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 169 kr

14. 3-pack blöjpåsar. Sponsor: Importgrossisten. Värde 28 kr

15. Flygplan träleksak. Sponsor: Blinko Toys. Värde 165 kr

16. Gardentime salva. För torra händer. Sponsor: Crearome Värde 85 kr

17. Rescuekit. Sponsor: Tampongshoppen. Värde 98 kr

18. Face Cleanser. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 139 kr

19. Sportklocka. Sponsor: Prylgalaxen. Värde 55 kr

20. Din bästa kokbok på nätet, gratis uppgradering "Complete" tillgång till hela portalen samt två digitala kokböcker för nerladdning. Sponsor: GodareMat Värde: 180 kr

21. Presentkort 200 kr. Sponsor: Zumajsilver. Värde 200 kr

22. Ansiktsspray. Sponsor: Clearlife. Värde 199 kr

23. Snygga Miss Dee örhängen i guld. Sponsor: tindrastore.se Värde: 249 kr

24. Personlig Almanacka i valfri storlek. Sponsor: PersonligAlmanacka.se. Värde 375 kr

Total Summa: 3303 kr

hur bra e inte de;)



Inga kommentarer: