söndag 10 januari 2010

barnvagnsdjungeln

åhhh denna barnvagns djungel
vad lätt det vore om jag bara ville ha en helsvart eller en grå
men det vill jag ju inte
jag vill inte ha en likadan som alla andra;P
jag är ju inte likadan som alla andra;)

och vad kuligt det hade vart om jag vetat vad det var för filur i magen

för då kunde jag valt nått som inte var så unisex

iofs vill jag allraste helst ha en turkos/brun

men det verkar ju inte ens existera på marknaden

sååå sjukt coola;)

och sen är det ju det där med säkerheten

alla dessa barnvagnar är hyfsat billiga och inga jätte kända märken

och då kan man ju inte veta lika väl hur bra de faktiskt är..

inte för att jag hade tänkt köpa någon riktigt än ändå

men man vill ju börja kika lite så småtoch det kanske är nån som har bra tips om sidor där man kan läsa om tester på alla olika sorters vagnar och inte bara kända märken???

som sagt vikken djungel;P


och noooo de här två sista hade jag absolut inte tänkt mig

men var tvungen och ta med de för att de var så udda;)


1 kommentar:

emmy sa...

Kan tipsa om att babyproffsen har kataloger me alla vagnar som dom säljer! Då kan man jämföra lite o så=)Finns ju alldeles för mycke o välja på. Vi har haft några vagnar nu, o kan säga att jag är mest nöjd me emmaljunga!=)