fredag 15 januari 2010

lgh,skor & sandriss*

hallu!!

tänkte bara kika in och berätta om gårdagen

skrev på papper om nya lägenheten

det kommer bli så himla bra=)

och vi kommer få omtapetserat och tid att flytta i lugn o ro:D

sen lämnade vi in AMs bil på lagning och drog och käkade

och gjorde stan lite osäker

spec skoaffären som ni ser;P

AM skulle ha nya skor men det slutade ,ed att jag kom ut med ett par..som vanligt!

ändå satt jag på en bänk på killavdelningen för och inte frestas

men på utvägen bland reaskorna var det kört

jag ÄLSKAR billiga skateskor;)

sen vid sex träffade jag Sandriss på Håkans

dessvärre hade jag bara mobilen med mig så det blev inga stjärnbilder direkt;P

men men;)

det var supertrevligt

massa skvaller och ännu mer bebisprat;)

kände mig plötsligt liten om magen i hennes sällskap

hon har en sån stor fiin mage:D


Inga kommentarer: