fredag 8 januari 2010

freda och kväll

ikväll är mitt tålamod i botten
var såå trött på jobbet och bara gäspar hela tiden
och såå mycket och göra och hann bara hälften
så när man kommer hem vill man bara komma hem till lugn
det började med att familjen ringt från femton olika håll massa gånger
och pratat in allvarligt på telefonsvararen så jag trodde typ det hade hänt nått
och så när jag finally får tag på lillebror då säger den lille jäklen:
-köper du snus på vägen hem?
AHHHHH!!!
sen hinner jag komma innanför dörren och blir omedelbart attackerad av hunden
som bli lycklig vilket kan ses som charmigt
ända tills börjar rota i klädpåsen från jobbet och biter tag i min nya tröja och biter ett stort jäkla hål i den;(
tur för henne att det var i halsen så det kommer nog inte synas
när jag börjar ta tag i röran i hemmet slickar hon på de ingrodda resterna på tallrikarna i diskmaskinen och snuffar runt på allt
hoppar upp och ner konstant och bråkas
men droppen blir när jag ska äta och vänder huvudet åt
så attackerar hon min mat och slickar i hela dipp skålen lyckligt
ahhhh
inte nog med att jag inte få sova eller har hela kläder
nu får jag fan inte äta heller
har skämt bort henne alldeles för mycke den här veckan;(
käkade bakpotatis
fast min såg inte alls ut så här haha
men det är helt klart underskattat
det var ju det jag ville få fram;)
och så till det sista
sitter och titta på Lets dance
brukar inte kolla men förra året följde jag nääästan det liite
i år hoppas jag Rabhi åker ut som förste man för jag HATAR honom
suck vad gör han i mitt program
räcker det inte med att han smilade fult och sjöng falskt i Idol
ska han nu hålla på och hänga kvar i Lets dance för att alla öpuckade tonårs tjejer
sitter och rösta sig blåååa;P
jaaa jag vet Jessi att du av nån määrklig anledning gillar honom:O
men det är okey för jag tycker om dig ändå;)


1 kommentar:

emmy sa...

haha.. håller me dej.. Rabhi är SÄMST!!;)