torsdag 7 januari 2010

ultraljud & hundlillasyster

hallu!!
vaknade väldigt outvilad tyvärr;(
låg och läste Ego Girl av Carolina Gynning
och kunde omöjligt släppa den
läste ut hela boken på bara några timmar;P
och så hade jah juh Kiten på mig hela morgonen
som ni ser;P
***
sen var det dags för dagens bästa äventyr
mitt andra ultraljud
och få kika in på trollungen och se så h*n mår bra
och det gjorde h*n
jättebra och var såå himla fiin
förra gången var han bara en liten skrutt
såg ut som en dinosauriebebis
men idag var h*n stor och fin och såg verkligen ut som en bebis
en dockbebis;)

svårt o få en bra bild på bilden bara;(

men ni få ta mig på orden

h*n kommer bli en riktig looker;)

med en sån mor såå haha:D

***

sen jobb jobb jobb

och nu har jag och Kiten gjort varma smörgåsar

tre till mig och en till Kiten

fast hennes utan tomat för det bli så himla varmt juh;)

jaaa jag älskar min hundlillasyster trots allt;)




1 kommentar:

Jessika sa...

värsta söta ungen kommer de bli... ja tro dej... JA VET !! ja se redan potentialen !! ;)) LOVE YOU BÅDA TVÅ !!