tisdag 19 januari 2010

rastlös tisdag;P

ahhhhh
jag kommer att klättra på väggarna om jag ska vara ledig så här i två veckor
MÅSTE ha nått och göra helaste tiden juh;P
världens mest rastlösaste liksom;(
och det blir inte bättre med all jäkla snö hela tiden
igår krockade jag nästan:O
såå jävla obehagligt
bromsade och bromsade men det hände ingenting
så himla obehagligt;(
handlade om nån centemeter innan jag smällt i bilen framför;(
snacka om att ha hjärtat i halsgropen sen..
man blir ju inte de minsta sugen och åka någonstans
livrädd att bältet ska slå i magen ju..
jag som vill åka in till Karlskrona och såna saker;P
få väl pallra mig hem till familjen om jag börja gnaga på bordet;P

1 kommentar:

Sandra sa...

Du kan komma hit här en dag nästa vecka o hälsa på!! Sett att jag me skaffat en blogg! ;))