måndag 4 januari 2010

karlskrona med Jessi<3

idag har jag myyyst med Jessi

var ledig och vi var sugen på Subway

så det blev Karlskrona=)

I LOOVE Lays chips!!!!

och så hant vi med lite shopping oxå;)
mååste visa mina nya mysbyxor sen
men har ingen bild just nu;P
älskade dessa trostexterna haha--

men den med men fanns inte i min storlek så blev bara den första;)

sen blev det ut till Maxi och Coop
och lite tvättmedels och toapappers handling hihi
och så fastnade vi i godishörna
Jessi lyckades låta bli trots stora ögon och mycket sug
men jag föll för några sura band såklart;P
vägen hem var Kaooos eftersom min spolarvätska tog slut
fick tvätta rutan med snö
vilket var en klen tröst när nästa bil bara lastade upp massa skit på;(
fick sitta och kika nere vid ratten för där var det lite bättre;P
usch och tviii!!!



1 kommentar:

Jessika sa...

Taack för en myysig da snäckis !! ;) LOVE YOY ALLTID !!