onsdag 20 januari 2010

onsdags tråååk




japp det har jag känt mig i princip hela jäkla dan
fyy tuusan för att vara arbetslös alltså;(
så tråkigt och bara sitta rätt upp och ner och göra nada
till slut pallrade jag mig hem till familjen
de var inte hemma men de blev åtminstonde lite miljöombyte;P

såå himla trött på all snö alltså;(

har sagt till Daniel att han minsann få se till och bli rik

så vi kan bo utomlands på vintrarna

för jag orkar inte mer

är såå arg på alla som önskat sig snö

NUU se ni vad det ställer till;(

**

imorgon ska jag åtminstonde hälsa på min lilla mormor och morfar

i Johannishus=)

det ska bli kuligt var länge sen jag var där;)

och på kvällen ska jag och Saaara äta Thaimat och mysa

och det var också länge sen;)

och fredag är det äntligen jobb igen=)

lycka!!!

Inga kommentarer: