söndag 3 januari 2010

saras o sen wienercafeet

japp,lördagskvällen var det då ja;)

hemma hos Saara;)

med Mia,Agnes och Jonna=)

Jonna var mest pratgladast,Mia klumpigast(spillde ut rödvin över hela bordet),Agnes mest utsatt haha och Sara mest tacky(hon dricker vin direkt från flaska liksom;))

sara och agnes fightades lite hela kvällen;)

slåss om flaskan;P


och kelas;)

jag och moltas tog det lugnt

och chillade i vår fåtölj med lite svartvinbärs dricka

och halsbrännetabletter;P

dans*

som slutar i en hög
där mias haka träffar saras axel
och det gjorde tydligen mest ont i axeln:O
**
väl ute var det kassst
trångt men inte en människa man kände
och bandet slutade precis spela när vi kom
alla var antingen 18 eller 42
och jag kände mig såå jäkla gravid
som aldrig förr liksom
lätt och dra in magen i trånga utrymmen liksom
nooo:P
så det blev hem tidigt;(
jag som ville dansa;(((
well well få ta en revansch snart på hederliga Natti lr nått;P
nu ska jag och Kiten sova;)
gonattis<3





Inga kommentarer: