fredag 15 januari 2010

jobb,fika & käk*

hii!!
fredag fast jag tror att det är torsdag hela tiden;P
har jobbat till två
var dödstrött imorse och ville bara dö
men det gick till slut;P
träffade Jessi efter jobbet och gick till Jekyll och käkade

eftersom vi träffas mer sällan nu har vi alltid en jäkla massa och prata om;)
åt tacobaguette med=)

och s kom piffiga Sofia och lilla Dion förbi och kalasade lite;)
han är ju bara såå söt;)

och så fick jag en försenad julklapp av Jessi;)
ett jättefint halsband där det står Angel på
Looove it!!!
(lite roligt att vi tänkt så lika;) )
**
och ikväll har jag och Am var på Garlic House och ätit
var inte så hungrig egentligen
och känner mig så jäkla sprickfärdig nu efteråt;(
ser tom tjockare ut än innan haha;P

knappt så Molle få plats ju
inte konstigt han sparkar järnet därinne liksom;P
min lille vilde;)






1 kommentar:

Jessika sa...

fiiiina mage !!! <3