onsdag 6 januari 2010

mcdonalds med milla & julklappsöppning med tilde=)




dagen var ju röööd

såå jag var ledig

och Milliz och jag drog in till McDonalds och käkade ElMaco

få juh passa på;)

och så ville vi till leksakshuset

men det var ju inte öppet såklart;)

diggar deras brickunderlägg
såg inte allt från början och undrade vad i tuusan hihi;)

sen åkte vi hem till Tilde&Jonas

tomten hade ju lyckats göra fel och lämna av två av Tildes julklappar hos mig juh

han hade väl mycket och tänka på;)

en Barbapapabok och ett Muminpusselblev det;)
Tilde älskar ju böcker=)



sötaste bruden i världen<3

så visade Tilde upp sin nya dagisväska

en jättefin Fem myror e fler än fyra elefanter i blått=)

hon hade valt helt själv

och hon posade såklart gärna med denna på ryggen;)

och så e de såå kul med skor inomhus;)

och nu är jag tebax hemma med min egna lilla bebis

som är minst lika sjövild och bångstyrig;P

och som bara älsssskar sin lillmatte;)

Inga kommentarer: