måndag 18 januari 2010

heldag med Meliss & Jacob<3

idag har jag ju börjat lite tillfällig ledighet;)
skulle sova länge tänkte jag
men sov super oroligt och så messade Melissis
och då vaknade jag helt;)
så det blev till och köra till Karlshamn och hälsa på favvo Meliss & Jacob;)

han blir bara större o större o större

såklart men ändå;)

känns som det inte var alls länge sen han inte ens var ett år liksom

och nu bli han snart två:O

ska bli intressant och se om det går lika fort sen med min ängel..

lär väl gå ännu fortare såklart;P

det började ju snöa

så det blev inte mycket gjort mer än inne häng

och Meliss bakade kladdkaka så det var ju lugnt;)

bestämde att jag ska åka in en annan ledig dag i veckan

så vi kan gå lite på stan och så=)

och så passade jag på att käka McDonken såklart

för det är jag sugen på helaste tiden;P

men nu mår jag mest dåligt efteråt;(

1 kommentar:

Linda sa...

Vilken fiiin mage du ligger inne me nu! Tycker de går jättefort! =) Men du, va inte orolig.. =) Den behöver inte växa hysteriskt mycke hela tiden.. =)
Ja ska se över schemat, ska nog kunna klämma in en dejt! Slutar ju tidigt me en del dagar!