söndag 17 januari 2010

mardrömmar,linamys & mat=)

underbara söndag...
sovit hur länge som helst idag
fast himla dåligt
hade en så fruktansvärd dröm i morse
att jag tom vaknade av att jag inte kunde andas
jag skyller det helt på min mammas rymden teorier
och min otroliga rädsla att förlora min pappa..
"Usch och tvi!!!!
**
igår var det mys med Lina som gällde på kvällen
vi käkade kebab och tittade på Robinson och mös=)
snortrötta båda två;P
**
idag är det middag hos svärmor som gäller
och det är verkligen aldrig fel;)
lagad mat och goood mat=)
och ikväll ska jag försöka orka titta på någon av mina hundra nya filmer
som jag alltid är för trött för annars;P
och sen är jag ledig ända fram till fredag
¨så jag fikar mer än gärna om nån har tid haha;)
give me a call liksom;)
***

Inga kommentarer: