söndag 3 januari 2010

fruktsallad!!!

och så till nästa I-lands problem:
jag är sjukt sugen på frukt!!
det började i affären..
inhandlade apelsin för jag bara inte kunde motstå

och nu börja jag ångra att jag inte handlade bananer..
jag sneglade på dem men tog inga;(
och så åt de jordgubbar på tvn
och då var det kört..
jordgubbar i mitt hjärta liksom;(


och så kom jag på att med lite äpple och melon
hade jag haft världens godaste fruktsallad nu
så nu bli det till att handla det imån


för nu kan jag inte sluta tänka på fruktsallad
satan..
jag börja känna att nu när det värsta illamåendet är över
och jag inte äter tabletter längre
så kommer det bli livsfarligt

så länge det är frukt kanske men McDonalds:S
jag som inte gått upp ett kilo än liksom..
inte ens är tillbaks på min vanliga vikt sen innan graviditeten..
jag vill ju hålla de lugnt nu när det vart de innan..
:S

Läskande!!!



Inga kommentarer: