tisdag 11 januari 2011

Dag 10 – Det här hade jag på mig idag och Dag 11 – Mina syskon

eftersom jag medvetet missade gårdagens dags inlägg
(jag hade redan klätt av mig o allt ju;P)
så får jag köra två idag istället;)

såå först Dag 10-Det här hade jag på mig idag

usch och fy..just nu kan jag typ inte ha nånting på mig känns de som;(
i morse var det den gråa mysdressen jag fick i julklapp som gällde
men eftersom vi skulle iväg funkade ju inte de i längden
så jag ålade på mig mina mammaleggings från ullared och vit boxarlinne från lindex barnavdelning och ett marinblått ribbat linne från lindex dam och en vit lång tröja från hm
brum klädde på sig en svart acdc body från lindex och svarta strumpor från lindex och velour byxor med multiprint från lindex

men efter att ha tagit bilder på denna outfit och insett att vitt inte är min mages starka sida
svidade jag om till modellen tält
alltså en marinblå tröja från gina tricot
som är stor nog att dölja en flodhäst;P
såg att denna kategorin kommer och komma igen
fy och usch;P


 Dag 11 – Mina syskon

jag har inte så många syskon
ett helt och ett bonus
det hela är en lillebror och han är verkligen en typisk lillebror
han är dessutom ingen linslus som sin syster och vill helst inte bli så uppmärksammad
så jag kände att det vore schystast och inte hänga ut honom nånting
och bilden ser ruggigt läskig ut men jag looovade när jag tog den att inte lägga ut den nånstans
fastän det egentligen är en såå fin bild och han ser super duper bra ut på den
men men storasyster ska vara snäll;)

mitt bonussyskon är en lillasyster
hon kom till efter att jag flyttat men I looove her!!
hon gillade mig också innan hon blev moster haha
nu är hon mest avis och blir trött på bebisskriket jag tar med mig;))


I love you <3

Inga kommentarer: