måndag 3 januari 2011

dag 3*

dag 3 mina föräldrar*
(som förmodligen kommer bli tokiga för att jag lagt ut bilder på dem här men det får väl bli så;P)

min pappa
jag har alltid varit pappas lilla flicka
ni säger att han skämmer bort mig-det är möjligt,men bara på ett bra sätt;)
vi är väldigt lika på många sätt
självständiga med bra självförtroende och den dåliga egenskapen att vi handlar först och tänker sen;P


min mamma
det har tagit några år-men nu inser jag att vi också är väldigt lika på många sätt
hon är en sån där mamma som ALLTID har rätt-och det är inte bara som hon säger
-hon har VERKLIGEN ALLTID rätt;P
 en sån man inte erkänner för att det blev helt galet för att man inte lyssnade på henne och gjorde som man själv ville haha

jag har fått min pappas självförtroende och spontanitet
min mammas empati och förmåga att oftast tänka på andra
min pappas glädje för människor,fest och sociala saker
min mammas glädje för familjen och släkten
jag är helt enkelt den perfekta blandningen haha;)

dessvärre har jag fått mina dubbelhakor av båda
vilket resulterar i att jag inte bara har EN, att de både är breda och långa och tjocka haha;P

Jag älskar er!!


1 kommentar:

Jessika sa...

hahahaha du e bäst, ja älskar DEJ !! ;D