tisdag 18 januari 2011

Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

gaaahh
kan vara den svåraste någonsin
kommer typ knappt ihåg någon födelsedag
minns bara några extra mycket men om de kan kallas favoriter vettif*n
den ena var när jag var typ 14 och vråålkär i V oh vi dansade på Z och blev ihop;P
då tyckte jag att det var den bästaste födelsedagen i världen liksom
när jag var fyllde 15 åkte jag bussresa till ullared med min kille E och hans mamma
minns att de köpte en rosa nasse väska till mig i present...den blev aldrig använd...brum har den nu!
när jag fyllde 16 låg jag bakis hela dagen för att mina föräldrar hade fått hämta mig kvällen innan efter en fest som spårade ut något..

när jag fyllde 20 hade vi stor lokalfest med släkt och vänner=D
det var trevligt-det kanske få bli min favorit;)

vid 24 låg jag en hel dag i jessis säng och väntade på att hon skulle vakna och säga grattis;)
25 års dagen var jag gravid!!

favvopresenter måste väl vara typ mopeden vid 15 lr renoveringen av lghn vid 20..
kommer inte på nått från när jag var liten
jag tror jag har haft det alldeles för bra överlag;))

2 kommentarer:

Jessika sa...

hahaha vilken födelsedagsförstörare ja e, :( som sover heeela din födelsedagsmorgon... men de kompletterade ja förhoppningsvis sen.. ;P

<3

Unknown sa...

hahaha lugnt;) det gjorde du med all säkerhet jag minns ju bara hälften haha;)