torsdag 6 januari 2011

dag6*

Dag 6 – Min dag.


brum somnade väl runt ett nån gång igår
jag gick o la mig typ 2
för att bli väckt nån timme senare av kaoset
hon var hysterisk och bara grät och skrek och ville ingenting
hon somnade på mig hela tiden men så fort jag la ner henne brevid mig vaknade hon
runt 6 tiden somnade sittandes i soffan med henne sovandes på mig
så som hon aldrig bruka vilja sova..
vid halv 9 tiden var det dags igen...

såå bara slappning och vila och häng hos mamma idag på dagen
oc så bio med mamma på kvällen
vi såg den här
den var faktiskt bra=))
man längtar efter sommar och sol och semester
inte dryg och inga onaturliga vändningar utan rakt på sak och underhållande=))

ikväll har jag friterat nått för första gången
lökringar och minivårrullar fick ta premiären
vet inte om det blev så gott men jag var hungrig som en gnu
min man lagade nämligen mat till mig innan
skinkschnitzel,cafe  de paris sås och klyftpotatis
=
badrumsmatta med otäck pulversås
jaa det gick liksom inte att tugga köttet riktigt och den kändes som när en badrumsmatta sugit åt sig allt vattnet från duschen och blivit tjock och svampig
typ;P

inte hans fel såklart-jag är jätte tacksam
alltid haha;)

Inga kommentarer: